Klawiatura ekranowa
Wiadomości
Dane dostępowe do bankowości elektronicznej zachowaj dla siebie.
Dane dostępowe do bankowości elektronicznej zachowaj dla siebie.
Bezpieczne święta z VeloBankiem!
Bezpieczne święta z VeloBankiem!
Zachowaj czujność! Uważaj na wyłudzenia „na inwestycje”!
Zachowaj czujność! Uważaj na wyłudzenia „na inwestycje”!
Sprawdź, jak bezpiecznie logować się do bankowości internetowej.
Sprawdź, jak bezpiecznie logować się do bankowości internetowej.
Przestrzegamy przed wyłudzaniem środków – tzw. metodą „na dopłatę”.
Przestrzegamy przed wyłudzaniem środków – tzw. metodą „na dopłatę”.
Sprzedajesz lub kupujesz na portalach sprzedażowych? Uważaj na oszustów!
Sprzedajesz lub kupujesz na portalach sprzedażowych? Uważaj na oszustów!
Ostrzegamy! Mogą dzwonić do Ciebie oszuści, którzy podają się za pracowników banku.
Ostrzegamy! Mogą dzwonić do Ciebie oszuści, którzy podają się za pracowników banku.
Zmieniamy się w VeloBank – uważaj na oszustwa!
Zmieniamy się w VeloBank – uważaj na oszustwa!
Jeśli nie pamiętasz swojego loginu do Bankowości Internetowej, zawsze możesz go sprawdzić na umowie lub w mailu z Banku.
Nawet jeśli już zmieniłeś login na własny, to zawsze możesz zalogować się tym loginem, który dostałeś podczas zawarcia umowy. Wygodnie i bezpiecznie, prawda?
Jeśli nie masz pod ręką umowy ani maila, możesz również skorzystać z samodzielnego przypomnienia loginu na stronie: Przypomnij login.
Postępuj zgodnie z krokami instrukcji na ekranie.
Możesz także zadzwonić pod numer 799 628 800. Lektor przeprowadzi Cię przez cały proces. Pamiętaj, skontaktuj się z numeru podanego w Banku.
Do pierwszego zalogowania wykorzystaj hasło startowe, które otrzymałeś od nas SMSem.
Jeśli w ciągu kilku minut od podpisania umowy w oddziale nie otrzymałeś SMSa z hasłem, udaj się do najbliższej placówki lub zadzwoń na infolinię pod numerem 326 043 017. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Jeśli złożyłeś wniosek o Konto i Bankowość Elektroniczną przez Internet, SMS z hasłem do Bankowości Elektronicznej powinieneś otrzymać w ciągu dwóch dni od podpisania umowy w obecności kuriera. Jeśli SMS nie dotarł, udaj się do najbliższej placówki lub zadzwoń na infolinię pod numerem 326 043 017. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Hasłem startowym po raz pierwszy możesz zalogować się zarówno do Bankowości Internetowej jak i Mobilnej.
Jeśli w pierwszej kolejności logujesz się do Bankowości Internetowej, w trakcie logowania poprosimy Cię o utworzenie własnego hasła. Tym nowym hasłem kolejny raz zalogujesz się do Bankowości Internetowej oraz wykorzystasz je do pierwszego logowania do Bankowości Mobilnej.
Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z możliwości samodzielnego zrestartowania hasła na stronie. Na stronie logowania wpisz swój login i kliknij przycisk dalej. Na kolejnym ekranie zobaczysz przycisk „Nie pamiętam hasła”- wybierz go i postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie.
Możesz także zadzwonić pod numer 799 628 800. Lektor przeprowadzi Cię przez cały proces. Pamiętaj, skontaktuj się z numeru podanego w Banku.
Jeśli zablokowałeś już Bankowość Internetową (np. błędnie wpisując hasło), to w łatwy sposób odblokujesz ten kanał dostępu samodzielnie:
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
Pomoc
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
© 2023 VeloBank S.A.
SWIFT: GBGCPLPK